Åh så härligt

Ja, så har vi haft det i ett par dagar nu. Cyklat, pysslat och allmänt bara haft det mysigt tillsammans. Igår cyklade vi ner till Apladalen en sväng. Julia cyklade själv, utan stöd, hela vägen dit och hem. Hon trampar på som attan i backarna, hon är envis och det ger utdelning! Tänk vad fort det gick... Stora tjejen som sagt. Idag har vi tänkt ta oss ner till Gfarmor... Vi får väl se hur det blir.
Men hur dåligt minne har jag egentligen? Visst var det mer som hände igår? Och iförrgår? Hmm. Jo, jag och Julia har pysslat. Hur fint som helst blev det. Det kommer kort senare, när den är överlämnad, men jag är så imponerad att jag inte kan låta bli att nämna det.

Victors tänder verkar ta nya tag igen. Den som säger att tänder inte märks har varit förskonad och jag stryper den som säger till mig att det inte är något med tänder... De flesta veta att vi har märkt av varje tand. Victor har ju ganska mycket humör till att börja och han blir inte mindre tempramentsfull när det håller på. Nu är det ju dock bara fyra kindtänder kvar så nu kan vi ju se slutet på det. Klen tröst. Stackars liten.
I Apladalen visade det sig att han klättra på allt själv. I näten och på pinnstegarna, det går så fort.

Iförrgår fick vi Ängelholms besök... Och det var precis lika mysigt och roligt som det brukar, och lika sorgligt som det alltid är när det är över.



Uppdatering. Vi cyklade ner till Gfarmor och fikade en liten runda. Det var mysigt. Victor hade fullt upp med att utforska alla små och stora prytlar... Efter det skulle vi åka och köpa en baddräkt men vid Preem somnade Victor. Jag cyklade hem med honom och Julia och Marcus fortsatte till Kärnan. Det är dags att börja simskolans andra termin idag... och i flytten har vi nu råkat förlägga den gamla.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina kort pa Julia och Victor! Later som ni haft det kanon mysigt!



Skot om er!

Kram kram

2009-05-24 @ 10:57:07
URL: http://annas-abode.blogspot.com
Postat av: Bettan

Låter som ni har haft en bra helg, trotts tänder ;)

Blir riktigt nyfiken på vad ni har pysslat. Ska bli kul att se nästa uppdatering. Tycker det är jätte roligt att ni uppdaterar lite mer frekvent nu.



Kram

2009-05-24 @ 22:26:49
URL: http://haradso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0