-*-

Ja, så mycket tycker jag om att hitta på rubriker att jag inte ens giter försöka, men skriva ska jag försöka mig på i alla fall. Igår hade vi hur kul som helst med Horda. (Jupp, Benny, Vivvi och Viggo heter Horda...) Även om våra söner hade inte hade mycket till övers för värme, vagnar och Växjö men de sken upp som solen när vi kom hem till trädgården i Horda. Det blir dock inga trädgårdsbilder och så ni får en från de första minuterna i Växjö. Grabbarna är helt klart underbara.




Idag har vi varit hos Clara hela dagen. Lilla rara tös. Och vilka gulliga föräldrar sen... Det var andra träffen och Victor var nyfiken. Studerade henne stilla och närmade henne sig sakta. Efterhand blev han något modigare och gungade vagnen några gånger. Tendensen till den där ivern som barn har, den kom fram men vi hann stävja den, vill jag nog påstå.





Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack för trevligt sällskap. Victor var så söt när han pillade lite försiktigt på Claras fötter =)



Kram

2009-06-30 @ 18:39:19
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: Anna

Underbara bilder pa killarna och Clara och Victor saklart!

Hoppas att ni har det bra!

Skot om er!



Kram kram

2009-07-04 @ 04:46:11
URL: http://annas-abode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0