Flyttat

Jo, så här är det... Jag blev så fruktansvärt trött på att bara kunna lägga in ett kort för varje inlägg - därav ny adress (tidigare victor.babyblogg.se). Vi hoppas att det här ska bli bättre... Helt plöstligt kan man ju lägga upp länkar och annat också. Det är ju inte helt fel. :)

Och, ja vi blev ju ombedda att mecka bilder. Vi har ju kamera nu. Hmm. Var ska vi börja?

Vi är släkt med vår pappa, bägge två, här är beviset:




Jag är också, helt klart, släkt med Bettan:




Hmm, jo... vi har ju hunnit med en hel del sedan det senaste inlägget. Julia har fyllt 5!!! Pappa och mamma håller på om att hon är stora tjejen hela tiden. Som om de är förundrade över att hon blir större. Blir vi inte alla det? Vad är det som är så svårt att förstå? Sen säger de något om att det är sådan man förstår när man blir äldre... Jaja så är det säkert.
I alla fall så firade vi det nere i Ängelholm. Vi började hos Junie och hennes familj. Mamma lagade fläskpannkaka till oss allihop och den gick hem!



Sen åkte vi till Ängelholmarna. Mormor hade gjort en stor skylt och satt upp på dörren "Grattis Julia 5 år!" med ballonger och girlanger. Då förstod Julia att vi skulle fira henne. En överraskning. :D När vi kom in hade de hängt upp girlanger och ballonger lite varstans i lägenheten. Jättemysigt... Och ruggigt roliga leksaker. Det blev födelsedags Viennetta med ljus i och födelsedagssång med hurrarop.



Sen var det dags för presenter. Det blev en del. Mest en massa fina kläder och tre par nya örhänge. Pappa tjatade en del på att hon skulle byta under kvällen men det visade sig att hon var lite orolig för att det skulle göra ont så hon ville inte först. MEN en vecka senare kom hon och sa att nu så! Bra jobbat syrran!




På lördagen sen... då blev det utflykt. Till Helsingborg och Busfabriken! Alla hade hur roligt som helst. Hela familjen, alla fyra! På mamma och pappa låter det som att det nästan får bli en stående utflykt varje gång vi åker ner, det tror jag på när jag ser det.



Ja... det var nog det bästa som hände just då. Det kommer fler bilder. Vi har ju haft lite kul ihop med Viggo & co, hängt hos Peter och Bettan och lite sånt. Men nu har det nog blivit nog med bilder för den här gången... :D

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahaha! Du är för go du victor, det är tur att jag smittat av mig med mitt städande till dig :)

Vilken fin sida du har fått, se nu till att mamma och pappa uppdaterar den åt dig ofta.



Kram

2009-02-24 @ 12:55:08
URL: http://haradso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0