Något snitsigt

Bra rubrik eller hur? Likväl som hej eller så.

Idag "börjar" vi med att hälsa lilla Clara välkommen. Än så länge får vi nöja oss med bilderna på bloggen, vilket vi naturligtvis förstår fullt ut, men jag ska inte sticka under stol med att jag är så nyfiken på att träffa henne!

I helgen var vi uppe i Folkets Park. De hade en barndag... Med ponnyridning och ett par uppträden. Det var trevligt. Vi hade trevligt tillsammans alla fyra men jag vet inte om jag skulle kalla det speciellt väl utfört. Jag hade nog väntat mig lite mer. En hoppborg, ansiktsmålning... Ja jag vet inte men något mer. Men, som sagt, vi hade trevligt tillsammans. Vi fick även nöjet av att se en ekorre dricka i fontänen. Här kommer lite bilder.













Hmm, det här är nog första gången som jag är med på en massa bilder och det är svårt att hitta något på Marcus. Så det fick bli det där suddiga... Det ser värre ut än vad det var.

På lördag kommer kameran med mig till Helsingborg och Åses möhippa! Det ska blir helt underbart. Jag tänker på det hela tiden med ett leende som går från öra till öra. Förutom de stunder då jag kommer på att jag ska lämna Victor, åka långt och faktiskt vara borta över hela natten. Det känns jobbigt men bra. Det är nog tur att jag ska göra något så här pass speciellt! Något som verkligen får mitt hjärta att svämma över! Helt underbart.
Och sen blir det ju bröllopet helgen därefter... Åhh... Ni förgyller livet gott folk! Och jag tänker på er för jämnan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara bilder, den pa ekorren ar fantastisk! Sjalvklart de pa er ocksa!!!!!!

Skot om er! Ha sa kul i Helsingborg och pa mohippan!



Kram kram

2009-06-11 @ 23:04:24
URL: http://annas-abode.blogspot.com
Postat av: Bettan

Vilken mysig dag, trotts brist på hopp borgar mm.

Hoppas du har haft det riktigt roligt i Helsingborg. Vi kan väll se om vi kan boka in ett besök till veckan, så att ni får träffa lilla Clara ;)



Kram

2009-06-14 @ 11:43:40
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: Peter med familj

Hoppas att ni har/hade trevligt på bröllopet! Glad midsommar :)

2009-06-19 @ 18:32:39
URL: http://haradso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0