Uppdatering för kort... även om de bara är två

Ja, det där med fler kort kan jag ju åtgärda. Jag älskar dina bilduppdateringar Anna, då kan man drömma sig bort till andra sidan jorden, aldrig fel det där.

Idag har faktiskt varit en halvt händelserik dag i alla fall. Insåg när jag kom till jobbet att det ju faktiskt är röd dag imorgon och därmed slutade vi redan klockan 15. Eftersom vi jobbade in rasten fick vi gå redan kvart i. Det är inte fel det. Så jag hämtade Julia och Victor tidigare. Vi tog tid på oss när vi gick hem, barnen lekte vid väggrinden, stenarna och på grunggrejen. Ja, det är ett ord.
Kortet är visserligen från förra gången, men det visar i alla fall vad Julia gör nu. Idag släppte det. Idag kom hon cyklande, svängde och bromsade - helt utan stödhjul och utan att sätta i fötterna! Hejja stora tjejen! Helt underbart.


Hmm, ja så har vi ju varit borta hos töserna. Klappat kanin och druckit kaffe. Det har badats och lagats fläskpannkaka. Det där med händelserikt är ju alltid relativt. Att cykla toppar listan idag och gör att det känns som att det hänt hur mycket som helst.
 

Datorn jag skriver vid är bara till låns... men jag vill inte skiljas från den, visst är det irriterande? Men men, det finns de som behöver den mer än jag. Så är det med det. Något jag tjatat om på jobbet i ett par dagar, var bara tvungen att föreviga det här också.

Så håller vi tummarna för att Bettan snart slipper sitt vatten!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilka stora barn ni har =) Tänk den ena cyklar helt själv och den andra tar sig fram på trehjuling, underbart. Tänk så fort det går, snart har vi en liten knodd som rullar fram på gatan. Men först måste ju han/hon komma och jag hoppas också att det blir snart .



Kram

2009-05-20 @ 21:42:02
URL: http://haradso.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag haller med, vad stora dom blivit. Jag kommer ihag Julia da hon precis hade borjat lara sig att ga... Tank nu cyklar hon! Vad tiden gar fort! Laskigt!

Skot om er!

Kram kram

2009-05-20 @ 22:52:48
URL: http://annas-abode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0