Pyssel

Här kommer det Bettan ;) , Julias mästerverk!

Idag har Victor varit hemma med mig. Han var lite krasslig igår så då tyckte jag och Marcus att det var en bra idé att ha honom hemma, för säkerhets skull. Vad vi har haft det mysigt! Först gick vi ner till stan, stod på Åbron och tittade på vattnet, vilket var nästan lika häftigt som det stora vattnet vid Osudden. Sen klättrade han en sväng på Lilla Krogens uteservering. När vi sedan gick över vägen så såg vi Benny och Vivvi och då bestämdes en träff i Apladalen. Glass och paj i stugan, pekande på djuren och skogstokigt spring på lekplats. (Nåja, skogstokigt kanske är att ta i.) Det bidde en komplicerad blöjrunda i vagnen, med kladd på byxor, tröja, vagn och min tröja... Luktade mumma, jag lovar. Hem och hemlevererad kinamat. Riset var en favorit både hos Victor och Viggo. Mer lek... och föräldrar trötta som ålderdomshem. Sammantaget har det varit en ruggigt härlig dag! (De arga episoderna, de är redan förträngda!)






Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt det er ut som ni hade det! Underbar och varmt ser det ut. Har har vintern kommit. Kallt! Brr Brr



Skot om er!

Jag gillar att ni uppdatera sa ofta :o)

Kram kram

2009-05-25 @ 23:01:03
URL: http://annas-abode.blogspot.com
Postat av: Bettan

Men gud va ni är pyssliga :) Vilket konstverk... Ni är inte dåliga ni.

Ser ut som ni har haft en mysig dag idag , härlig bild på grabbarna på gräsmattan.



Kram på er!

2009-05-25 @ 23:01:21
URL: http://haradso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0