Suck

Idag är det jag, Johanna... Hmm, ja Victor orkade inte. Kan jag skylla på att han helt enkelt bara inte riktigt varit sugen? Att våren har haft så mycket annat att bjuda på att han inte kunnat koncentrera sig? Inte det? Nej, där ser man.
Den här uppdateringen i sig kräver lite utav mig. Jag har så ont i mina spruckna fingertoppar att det här med tangentbord egentligen inte lockar så mycket, men det är bättre idag än på ett bra tag. Inte verkar de läka heller, så det kanske bara är att vänja sig. Får se vad dokton säger den 28de maj. Förhoppnigsvis har de någon lösning.

Då har vi flyttat in i lägenheten och trivs som fiskar i vattnet. Det har efterfrågats bilder och det ska komma dock inte idag. Nu ger jag mig verkligen ingen väg ut från det här med att uppdatera. Det är ju i och för sig ingen garanti.

Hur tom kan hjärnan bli? Var tog allt det där jag funderade på att skriva om tidigare idag vägen? Jag lovar, det fanns hur mycket som helst.
Vi åt nybakta kanelbullar efter jobbet. Vi hann knappt innanför dörren innan Cornelia kom hit och frågade om vi var sugna efter som hennes mamma hade bakat. Så gulligt! Och väldigt gott.
Nä, jag ger nog upp för den här gången. Det blir nog inget bra det här. Hehe, förhoppnigvis kan jag komma på något bra till en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev ju iaf nagot. Gor som jag nar jag inte direkt har nagot att skriva. Jag lagger upp massvis utav bilder :)

Hoppas att ni mar bra!



Skot om er!

Kram

2009-05-19 @ 22:56:53
Postat av: Bettan

Det behöver inte alltid vara så avancerat. Bilder är ju alltid uppskattat som tidigare sa. Jag tycker det är roligt att det uppdateras i alla fall :)

Sköt om er!



Kram

2009-05-20 @ 09:10:55
URL: http://haradso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0